Rješenja za pametne hotele
Integracija usluga specifičnih za potrebe hotelijera, koja uz proizvode i njihove mogućnosti osigurava pametno objedinjavanje svih servisnih mreža i komunikacija u jedinstven hotelski sistem, značajno doprinosi ostvarivanju osnovnog cilja hotelskog poslovanja, a to je stvaranje novih prihoda povećanjem popunjenosti, odnosno privlačenjem stalnih i ciljanih gostiju te smanjenjem operativnih troškova.
Sve zahtjevniji gosti i jaka konkurencija faktori su koji utiču da se poslovanje hotela zasniva na pružanju usluga prilagođenih svakom korisniku, koristeći pritom nove informacione i komunikacijske tehnologije koje mogu poboljšati i obogatiti sadržaj, kao i sveukupni doživljaj za gosta i time značajno uticati na povećanje prihoda od prodaje.
Takav hotel danas nosi epitet „pametni“ i u svijetu se definiše kao „Smart Hotel“. Nove vrste usluga koje pruža pametni hotel prate najviše svjetske standarde i pružaju niz pogodnosti i olakšica koje privlače goste, doprinose prepoznatljivosti hotela i razlikovanju u odnosu na konkurenciju, povećavaju ugled hotela, utiču na kategorizaciju, a time i na cijene u hotelu.
S tehničkog aspekta pametni hotel je skup najnaprednijih hardverskih, softverskih i komunikacijskih tehnologija koje je moguće konstruktivno primijeniti u oblasti hotelijerstva. Investiranje u takve savremene sisteme, uz primjenu novih standarda s ciljem integracije cjelovitog upravljanja u hotelu (zgradi), danas je neizbježna investicija.